Krystyna Janda

Dziś podpis od polskiej aktorki, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Chęć posiadania tego autografu w kolekcji chodził za mną od dawna, a nawet podjęłam kiedyś próby zdobycia go, jednak dopiero teraz się udało. Oczywiście bardzo cieszę się z podpisów, bo jest to ikona polskiego kina i teatru, którą ogromnie szanuję za wkład w polską kulturę.

janda-2janda-3janda

Krystyna Jolanta Janda – polska aktorka filmowa i teatralna, reżyserka, prozaiczka i felietonistka, piosenkarka; dyrektor artystyczny Teatru „Polonia” w Warszawie.

Czas oczekiwania: miesiąc

Jak zdobyć ten autograf?

Autograf Pani Krystyny jeszcze jakiś czas temu można było zdobyć drogą mailową. Moje próby taką drogą jednak się nie powiodły, więc wysłałam list, kopertę zwrotną i zdjęcia do podpisu na adres Teatru Polonia, który podam poniżej. W odpowiedzi, co widać, otrzymałam wszystkie moje zdjęcia podpisane przez Panią Krystynę, w tym jedno z dedykacją.

Sz. P. Krystyna Janda
Teatr Polonia
ul. Marszałkowska 56
00-545 Warszawa

 

Tradycyjnie już przy większej ilości autografów – jeden z nich przeznaczam na wymianę, także chętnych zapraszam do zakładki ‚kontakt’, a pozostałych do obserwacji, bo już niebawem następna notka. 😉

Skomentuj

